نمایندگی تعمیرات و تعمیر کولر گازی هیتاچی HITACHI در تهران | آی بک امداد

تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

   

📖 زمان مطالعه : ۴ دقیقه ⏲️

کولر گازی بهترین دستگاه سرمایشی است که البته برخی از برندهای کولر گازی مجهز به سیستم گرمایش است از این رو در بازار برندهای مختلف چون اجنرال، ال جی، سامسونگ، هیتاچی و… وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل چون سرد نکردن محیط، سر و صدای زیاد کولر، بوی بد کولر گازی، کار نکردن کمپرسور و.. باید با تعمیرکار تماس بگیرید که برای تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران می توانید با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا سریعا تعمیرکار در محل و آدرس شما حاضر و کار تعمیر یونیت داخلی و خارجی کولر گازی را انجام دهد.

تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران با آی بک امداد

آنچه مشخص است که در این بین کولر گازی با وجود سرمای زیادی که دارد اما به مانند هر وسیله ای احتمال خرابی قطعات آن و بروز مشکلاتی چون پریدن فیوز کولر گازی، سرد و خنک نکردن، روشن نشدن کولر گازی یا خاموش شدن ناگهانی کولر و.. می شود که در این مواقع اگر با ریست کولر مشکل رفع می شود که این کار باید خودتان انجام دهید در غیر اینصورت اگر مشکل فنی باشد باید با تعمیرکار تماس بگیرید که برای تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا از خدمات زیر بهره مند شوید.

  • تعمیر کولر گازی در منزل
  • کاهش هزینه تعمیر کولر گازی در آی بک امداد نسبت به جاهای دیگر
  • عدم نیاز به جابجایی و بردن کولر پیش تعمیرکار
  • دسترسی راحت به تعمیرکار
  • تعویض یا تعمیر قطعات
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل در کولر گازی

💡حتما بخوانید: تعمیر کولر گازی و اسپیلت در تهران

” آی بک امداد ”
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

عیب یابی کولرگازی هیتاچی توسط تعمیرکار آی بک امداد

کولر گازی وسیله ای است که احتمال خرابی قطعات آن چون سوختن کمپرسور، خالی شدن گاز کولر و روشن نشدن آن وجود دارد که برخی از مشکلات کولر گازی به راحتی قابل حل است و در این بین ما قصد داریم انواع مشکلات رایج در کولر گازی هیتاچی را به همراه علت و نحوه رفع آن بنویسیم که برای تعمیر کولر گازی هیتاچی کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

  • خنک نکردن کولر
  • کم شدن سرمای کولرگازی
  • گرم نکردن کولر گازی هیتاچی
  • کار نکردن ریموت کنترل کولر
  • سر و صدای زیاد کولر گازی
  • نشتی آب از کولر گازی
  • روشن نشدن کولر گازی هیتاچی
  • روشن نشدن کولر گازی با ریموت
  • یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر

💡حتما بخوانید:  قیمت و هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت

علت کار نکردن سیستم خنک کنندگی کولر گازی هیتاچی

مطمئن شوید که هیچ گونه درز و شکاف در منزل ندارید و اگر هست آنرا پر کنید یا سیمکشی اسپیلت را بررسی کنید.

علت کار نکردن کولر گازی هیتاچی

در زمان کار نکردن کولر و خنک نکردن آن باید ابتدا باتری ترموستات کولر بررس شود و در آخر به سراغ فیوز مدار سیستم بروید تا مشکل را برطرف کنید که برای تعمیر کولر گازی هیتاچی کافیه با آی بک امداد تماس بگیرید.

علت کار کردن پیوسته کولر گازی هیتاچی و رفع آن

برای اینکه به موتور کولر گازی فشار نیاید و کمپرسور نسوزد باید هر چند دقیقه یکبار اتومات کند که در صورت اتومات نکردن کولر گازی و یکسره کار کردن آن به دلیل خرابی فن دستگاه، فن ترموستات یا کاهش گاز مبرد است که باید توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی شود.

💡حتما بخوانید: علت یکسره کار کردن کولر گازی

علت خنک نکردن کولر گازی هیتاچی و رفع آن

اگر با روشن شدن کولر گازی محیط خنک نمی شود ممکن است به خاطر ایراد در فیلتر دستگاه باشد که باید تعمیر یا تعویض گردد و یا اینکه ترموستات مشکل دارد و اگر این دو بررسی شد و مشکلی نداشت باز باید برد الکترونیکی کولرگازی بررسی و عیب یابی شود.

علت نشت آب از کولر گازی هیتاچی و نحوه رفع آن

گرفتگی لوله یا فیلتر هوا، از بین رفتن عایق دور لوله های مبرد کولر مهمترین دلیل برای نشت آب از کولر است که باید بررسی شود و اگر مشکل پا برجاست برای تعمیر کولر گاز هیتاچی با تعمیرکار تماس بگیرید.

هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی در آی بک امداد

یکی از نگرانی های شما با خرابی کولر گازی هزینه و قیمت تعمیر کولر است که به نوع قطعه خراب شده، مشکل و همچنین نرخ روز تعمیر بستگی دارد که می توانید با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *