بهترین اینورتر جوشکاری خانگی

📖 زمان مطالعه : ۳ دقیقه ⏲️

به منظور جوشکاری خوب و با کیفیت علاوه بر اینکه جوشکار باید مهارت های لازم را داشته باشد باید از بهترین وسایل جوشکاری استفاده کند که در این بین مهمترین آنها دستگاه جوش است. امروزه شما با خرید دستگاه جوش اینورتری قابلیت جابجایی راحت دستگاه را دارد و حتی به راحتی می توانید آنرا به برق خانگی وصل کنید تا بدون هیچ نوسانات و قطع شدنی کار کند و از بیشترین توان تولید دستگاه یعنی بالای ۹۰ درصد استفاده کنید. اگر جوشکاری سیار دارید و قصد جوشکاری جزیی خانگی دارد در این میان بهترین اینورتر جوشکاری خانگی برای شما مدل ARC 201 DX برند اورین الکتریک است که به صورت مستقیم آنرا می توانید از سایت اورین الکتریک بخرید.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

راهنمای خرید دستگاه جوشکاری اینورتری

با وجود بالا بودن قیمت دستگاه جوش اینورتر نسبت به دستگاه جوش سنتی و قدیمی اما بخاطر اینکه بیشترین توان تولید را به همراه دارد و به راحتی قابل حمل است و همچنین در مصرف برق صرفه جویی می شود به نوعی می توان گفت بهترین انتخاب برای خرید است. البته در این بین برای خرید دستگاه جوش باید به موارد زیر توجه کنید.

  1. نوع و روش جوشکاری
  2. به میزان درصد چرخه کاری دستگاه جوش دقت کنید.
  3. سایز و اندازه دستگاه جوش مهم است.
  4. قدرت خروجی دستگاه را نگاه کنید.
  5. مطمئن شوید که دستگاه جوش به سیستم تهویه و فن مجهز است.

مزایای دستگاه جوش اینورتر

  • دارای بالاترین راندمان کاری تا ۹۵٪؛
  • قابلیت جوشکاری برای صنایع مختلف چون خودرو سازی، کشتی، لوله های انتقال نفت و… را دارد.
  • شما می توانید از راه دور منبع قدرت آنرا کنترل کنید.
  • میزان مصرف برق آن کم است.
  • در این دستگاه ترانسفورماتور کوچک و سبک است و همین باعث می شود که وزن آن سبک باشد و به راحتی دستگاه جوش قابل حمل باشد.
  • سطح ایمنی با این دستگاه جوش بالا است.
  • نسبت به نوسانات اولیه حساسیت کمتری دارد.

خرید بهترین اینورتر جوشکاری خانگی مدل ARC 201 DX

یکی از بهترین دستگاه های جوشکاری اینورتری در بازار که قابلیت جوشکاری با انواع الکترود را دارید مدل دستگاه جوش الکترود تکفاز است که به آن مدل ARC 201 DX می گویند. در واقع شما با این دستگاه به راحت می توانید حتی با الکترود قطر ۴ الی ۵ جوشکاری کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد و به صورت حرفه می توانید جوشکاری کنید.

  • این دستگاه به سیستم حفاظتی اضافه بار مجهز است.
  • مجهز به ولوم تنظیم شدت قوس
  • به راحتی قابلیت جوشکاری الکترود قطر ۴ و ۵ وجود دارد.
  • مجهز به کانکتور مخصوص
  • قابلیت جوشکاری با انواع الکترود
  • به صورت حرفه می توانید اقدام به جوشکاری انواع فلزات کنید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوشکاری

حتی اگر تازه وارد این شغل و حرفه شده اید باید به هنگام خرید دستگاه به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. فراموش نکنید که خرید از برند معتبر این اطمینان را به شما می دهد که از جای مطمئن خرید می کنید.

۱- نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری

برخی از دستگاه های جوشکاری تنها مختص یک نوع روش و فرآیند جوشکاری هستند از این رو خیلی مهم است که نوع و روش جوشکاری را بدانید و دستگاه برای این کار انتخاب کنید. البته بغیر از روش جوشکاری باید به نوع قطعه، ضخامت فلز نیز توجه کنید.

۲- دیوتی سایکل یا چرخه کاری

به بیشترین توان تولید یک دستگاه جوش چرخه کاری آن می گویند که باید دقت کنید که چرخه کاری یک دستگاه جوش خانی با مدل مشابه آن برای دستگاه جوش صنعتی متفاوت است.

۳- وزن دستگاه

بسته به نوع کار خود، پروژه کاری باید به وزن دستگاه توجه کنید. به عنوان مثال اگر کار جوشکاری سیار انجام می دهید وزن دستگاه خیلی مهم است چون باید دستگاهی اینورتر و سبک بخرید که به راحتی با ماشین یا حتی موتور آنرا جابجا کنید.

۴- قیمت دستگاه

بسته به نوع برند دستگاه مسلما قیمت آن متفاوت است. قطعا قیمت دستگاه جوش خارجی وارداتی نوع برند خوب از برندهای ایرانی و حتی مونتاژی بیشتر است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد که مربوط به کمیاب بودن لوازم جانبی آنها است. شما می توانید با خرید دستگاه جوش اینورتری از کارخانه اورین الکتریک بهترین و ارزان ترین دستگاه را نسبت به مشابه خارجی آن داشته باشید.

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *