بهترین مارک عینک جوشکاری

📖 زمان مطالعه : ۶ دقیقه ⏲️

جوشکاری یک شغل خطرناک است. یک جوشکار از مشعل های جوشکاری با قدرت بالا برای برش ضخامت های مختلف فلزات و ذوب شدن لبه های فلز در درزهای جوش و اتصالات جوش استفاده می کند. اپراتورهای جوشکاری باید از عینک جوشکاری برای محافظت از چشم خود در برابر گرما، تابش خیره کننده و قطعات فلزی داغ استفاده کنند. حتی اگر یک جوشکار از کلاه ایمنی جوش یا محافظ صورت استفاده می کند، باید عینک جوشکاری را  زیر آن استفاده کند زیرا جوشکارها به طور مکرر محافظ خود را بالا می برند.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

به چه دلیل باید از عینک جوشکاری استفاده کنیم

بسیاری از جوشکارهای مبتدی متوجه آسیب دیدگی ناشی از عدم استفاده از تجهیزات ایمنی جوشکاری کافی در چشم می شوند. قوس در جوشکاری، تابش مضر ایجاد می کند که می تواند به چشم آسیب برساند. عینک جوشکاری راهی برای جلوگیری از نور ماورا بنفش(UV) و طول موج های مادون قرمز ساطع شده از قوس جوش است. عینک های جوشکاری بسیار عالی هستند زیرا از چشم ها در برابر هرگونه بقایای پرواز محافظت می کنند و می توانند به کاهش تحریک ناشی از بخارات کمک کنند.

مهم ترین نکته در انتخاب عینک جوشکاری

مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب عینک جوشکاری باید به آن توجه کنید، عدد سایه آن است. عینک های ایمنی جوشکاری در سایه های مختلفی ارائه می شوند. عدد سایه نشانگر تاریکی لنز است و سایه های مختلفی وجود دارد که برای انواع مختلف جوشکاری و آمپراژ استفاده شده توصیه می شود. برخی از فرایندهای جوشکاری،  قوس روشن تری نسبت به بقیه تولید می کنند، بنابراین این تعداد به سایه بیشتری نیاز دارند. انواع دیگر جوشکاری به سایه کمتری نیاز دارد تا دیدن حوضچه جوش خیلی تاریک نباشد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، لحیم کاری مشعل باید در حداقل سایه ۳ باشد، جوشکاری SMAW / Stick بسته به قدرت آمپ باید ۸-۱۲ باشد ، GMAW / MIG و GTAW / TIG باید حداقل ۸-۱۰ باشد، جوشکاری قوس کربن باید حداقل ۱۴.

 

 بهترین عینک های جوشکاری کدامند؟

مارک ها و انواع شیشه های ایمنی جوشکاری در بازار وجود دارد، اما همه عینک های جوشکاری ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه نمی دهند. عینک ایمنی جوشکاری Miller Electric Shade 5.0 ، مقاوم در برابر خراش است و بهترین مدل از عینک جوشکاری  است. این مدل از عینک ها کمی سنگین تر از بقیه می باشند، زیرا آنها از یک طیف گسترده ای از حفاظت برخوردار هستند. ممکن است کمی گران تر باشند، اما وقتی صحبت از سلامت چشم و بینایی شما می شود باید از هزینه های خود صرف نظر کنید. گزینه بالاترین کیفیتی را که در حال حاضر می توانید دریافت کنید تا مجبور نشوید هزینه های خیلی بیشتر را برای کاهش مشکلات چشم در آینده پرداخت کنید.

در ادامه قصد داریم شما را با انواع دیگر عینک های جوشکاری آشنا کنیم.

مهم ترین  مدل های عینک جوشکاری

عینک ایمنی Bollé Safety 253-SL-40084

اولین مورد در این لیست عینک ایمنی Bollé Safety 253-SL-40084 است. این عینک های ایمنی سایه ۵ توسط Bollé Safety تهیه شده اند و دارای رنگ مشکی مات و قاب بدون حاشیه هستند. همچنین  لنز این عینک جوشکاری ضد خراش میباشد که از مواد پلی کربنات گرفته شده است. لنزهای یک تکه دارای کانتور بالا، همراه با دید بدون تحریف ۱۸۰ درجه، به علاوه کیفیت نوری برتر هستند. لنزها همچنین ۹۹.۹۹٪ توانایی جذب اشعه های مضر نور UVB و UVA را دارد. در همین حال، قاب این عینک ها  فوق العاده سبک است. هیچ قسمت فلزی در قاب وجود ندارد، اما دارای مواد پلی کربنات غیر رسانا و کاملاً قابل بازیافت دی الکتریک است.

عینک جوشکاری Bollé Safety 253-SL-40084 همچنین از یک لنز پلی کربنات با روکش ضد خراش و ضخامت ۲.۳ میلی متر برخوردار است. این لنز با مارک لنز Z87 + W5 و علامت گذاری معبد + Z87 ​​با موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) مطابقت دارد و همین امر عینک جوشکاری را در بازار بسیار توصیه می کند.

حتی کسانی که چشم حساس دارند، به جای استفاده از عینک های آفتابی برای محافظت در برابر نور خورشید، در هنگام رانندگی طولانی در یک روز گرم از Bollé Safety 253-SL-40084 استفاده می کنند. در حالی که این عینک ها به طور خاص به عنوان عینک ایمنی برای جوشکاری ساخته می شوند ، بسیاری از مشتریان با کارکرد این محصولات و مناسب بودن آنها به اندازه عینک های آفتابی واقعی ، پتانسیل آن را در کاربردهای دیگر به حداکثر می رسانند.

عینک سبز سایه ۱۴ خورشید گرفتگی

از طرف دیگر، محصولات فیلیپس ایمنی، عینک خورشیدی را با لنز Shade 14 معرفی می کند که تاریک ترین سایه ای است که می توانید خریداری کنید. عینک های خورشیدی Green Shade 14 با کسب میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره بهترین شریک برای سایه های کلاه ایمنی جوشکاری شما هستند. این عینک ها بسیار تیره هستند و به شما امکان می دهد آنها را بپوشانید تا بتوانید خورشید گرفتگی را مشاهده کنید، جدا از اینکه می توانید از آن به عنوان محافظ جوش TIG و MIG کار کنید.

این عینک های محافظ، طبق برخی بررسی ها، هنگام استفاده از کلاه ایمنی جوش یا عینک طبی، به راحتی استفاده می شوند. در حالی که این عینک های ایمنی دارای درجه بالایی عمدتا برای اهداف جوشکاری و مشاهده خورشید گرفتگی ساخته شده اند، اما برای استفاده به عنوان عینک آفتابی در نظر گرفته نشده اند زیرا بسیار تاریک هستند. با این وجود، چندین بررسی مشتری نشان می دهد که عینک خورشیدی دارای پوشش جانبی اضافی است که برای محافظت از چشم ها مفید است.

عینک محافظ ایمنی SHADE 10

عینک جوشکاری محافظ ایمنی Novels SHADE 10 عینک های جوشکاری کاملی هستند که برای لحیم کاری و ذوب شدن نیز ایده آل هستند. یافتن عینک های محافظ سایه ۱۰ دشوار است، اما Novel الزامات ایمنی فرآیند جوشکاری را تشخیص می دهد. بدین ترتیب، این مورد  برای انواع مختلف جوشکاری قابل استفاده است بدون اینکه خیلی سبک و تاریک باشد. این شیشه های محافظ جوش همانطور که در رده متوسط ​​قرار می گیرد، دید و وضوح بالایی دارند. این مدل از عینک جوشکاری مجهز به لنز پلی کربنات است که قابل تعویض و در عین حال مقاوم در برابر خراش است. بنابراین، در این مدل خاص  می توانید از خریدتان سود زیرا پس از آسیب دیدن لنز نیازی به خرید یک جفت دیگر نیست. علاوه بر این، عینک های محافظ ایمنی SHADE 10 دارای گوشواره های قابل تنظیم است، در حالی که قاب سبک است و نهایت  حس راحتی را به شما می دهد.

عینک جوشکاری ایمنی میلر الکتریک ۵.۰

در همین حال، عینک ایمنی Miller Electric 5.0 دارای امتیاز ۴.۷ ستاره در آمازون است. این شیشه های جوشکاری ضد خش توسط میلر الکتریک نمونه ای از درخشش هستند. به خاطر داشته باشید که میلر الکتریک از زمان تأسیس پیشگام تولید کننده انواع جوشکاری با کیفیت است و این عینک را به عنوان یک وسیله درخشان به تجهیزات محافظ جوشکار تبدیل کرده است. این سایه های جوشکاری دارای یک لنز پلی کربنات با یک قاب سبک و راحت برای  اسایش است. ساختار کلی ان بسیار راحت و عمدتا با افزودن پد لاستیکی در گوش مورد استفاده قرار می گیرد،هرچند علیرغم استفاده طولانی مدت، مانند عینک آفتابی معمولی، هیچ علامت ناخوشایندی روی پوست شما باقی نمی گذارد.

عینک ایمنی جوشکاری Pyramex SB7960SF

سرانجام، Pyramex SB7960SF با میانگین امتیاز ۴.۷-Stars یک عینک ایمنی جوشکاری است که در رنگ مشکی با لنز فیلتر اشعه مادون قرمز ۳.۰ قرار دارد. این عینک  در سایت های جوشکاری و در هنگام کار برش یا لحیم کاری سبک به طور گسترده ای استفاده می شود. لنز دوتایی بسیار شیک است و از چشم در برابر اشعه ماورا بنفش و اشعه مادون قرمز محافظت می کند. این جفت عینک با لنزهای نسخه ای، لنزهای Plano و لنزهای تمام خوان نیز سازگار است. علاوه بر این، یک قطعه نرم روی بینی وجود دارد که باعث راحتی در هنگام استفاده طولانی می شود. لنز پلی کربنات نیز مانند بسیاری از محصولات این بررسی ضد خش است. در حقیقت، Pyramex در مورد جوشکاری عینک ایمنی، عینک، محافظ صورت و کلاه ایمنی جوشکاری ارائه دهنده قابل اعتمادی است و شما را از پوشش مناسب و محافظت از نیازهای ایمنی جوشکاری خود اطمینان می دهد. با این حال ، در صورت قرار دادن لنزهای تجویز شده در قاب Pyramex ، کمک به متخصص بینایی سنجی ضروری است.

معرفی چند نمونه دیگر

در ادامه چند نمونه دیگر از برند های عینک جوشکاری را برای آشنایی بیشتر شما گردآوری کرده ایم.

عینک ایمنی عینک محافظ سایه ۱۰ عینک برای ذوب و لحیم کاری:

کیفیت نوری بالا

۹۹.۹٪ محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش

با استانداردهای ANZI Z87.1 مطابقت دارد

عینک ایمنی برش/ IRU V 5.0 Shade Green Lens (19860):

الگوهای نرم لمسی

سازگار با CE

می تواند بیش از عینک طبی باشد

عینک Welding Goggle Arc-513 Arc513 First Tig

مقاوم در برابر شوک و حرارت

طراحی ارگونومیک متناسب با کانتور صورت است

سیستم دریچه هوا برای گردش هوا

عینک ایمنی جوش Bolle Safety Shade 5.0

، مقاوم در برابر خراش ، سیاه:راحت ، شیک و خوش ساخت

لنز ضد خراش و ضد مه

۹۹.۹٪ جذب نور UVA و UB

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *