درآمد جوشکاری در ۶ کشور دنیا

📖 زمان مطالعه : ۴ دقیقه ⏲️

شغل و حرفه جوشکاری یکی از بهترین مشاغل فنی دنیا است که با داشتن مهارت کافی و تخصص بالا و همچنین مدرک بین المللی جوشکاری قادر به مهاجرت و اخذ ویزای کشورهای مختلف دنیا هستید. اگر به فکر مهاجرت از طریق شغل جوشکاری هستید و یک جوشکار ماهر هستید قطعا شما می توانید در بهترین کشورهای دنیا استخدام شوید اما اگر کنجکاو هستید که بدانید بیشترین دستمزد و درآمد جوشکاری به کدام کشورها تعلق دارد آلمان، آمریکا، سوئیس، کانادا، ترکیه و استرالیا بهترین کشورها برای شغل جوشکاری است که بالاترین دستمزه و پایه حقوق را به همراه دارد. جوشکاری لوله و جوشکاری مخازن بیشترین از اولویت بالایی برای استخدام در کشورهای مختلف همراه است.

مهاجرت کاری با شغل جوشکاری

یک جوشکار ماهر با داشتن مدارک بین المللی به راحتی می تواند ویزای جستجوی کار بگیرد و با پذیرش و استخدام در کشور مربوطه و داشتن مدارک مورد نیاز و شرایط لازم قادر است اقامت کاری در آن کشور را بگیرد. یکی از روش های اخذ ویزا و اقامت در کشورهای مختلف دنیا مهاجرت کاری است که با دریافت دعوت نامه از کارفرما در کشور همراه است و اگر دعوت نامه نداشتید با گرفتن ویزای کار می توانید ۶ ماه به آن کشور بروید و دنبال کار بگردید و اگر کار پیدا کردید ادام روال و روند مهاجرت را طی کنید.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

میزان دستمزد جوشکار  با توجه به میزان مهارت آن

هر جوشکار با توجه به میزان مهارت و توانایی که دارد می تواند در انواع مشاغل جوشکاری شروع به کار کند. البته میزان درآمد و دستمزد جوشکار در کشورهای مختلف ساعتی و سالیانه است و با توجه به مهارت کاری هر جوشکاری در نظر گرفته می شود.

درآمد جوشکاری در ترکیه

در کشور ترکیه تقاضای استخدام جوشکار بالااست و میزان درآمد سالانه آن تقریبا به ۳۱۰۰۰ لیر و میانگین ساعتی ۳۲ لیر می رسد که در این بین با توجه به افزایش مهارت و حرفه ای گری جوشکاری حتی این دستمز سالیانه به ۸۰ هزار لیر افزایش خواهد یافت.

پیش بینی می شود در این کشور افزایش درآمد جوشکاری تا سال ۲۰۲۵ با رشد ۴۶ درصد یعنی تا ۹۶ هزار لیر در سال برسد و بیشترین تقاضا برای استخدام جوشکار برای جوشکاری لوله و مخازن است.

درآمد جوشکاری در آلمان

یکی از بهترین کشورهای دنیا برای جوشکاری کشور آلمان است که درآمد سالیانه آن به حدود ۴۰ هزار یورو و میانگین ساعتی ۱۹ یورو می رسد. در این کشور اروپایی اگر مهارت شما بالا باشد حتی افزایش حقوق دارید و درآمد شما تا ۴۹ هزار یورو در سال افزایش خواهد یافت.

رشد درآمد جوشکاری در آلمان تا سال ۲۰۲۵ به میزان ۱۰ درصد پیش بینی شده است که می تواند تا ۴۴ هزار یورو در سال برسد. در این کشور بیشترین تقاضا برای جوشکاران با مهارت جوشکاری آرگون و CO2 است.

درآمد جوشکاری در سوئیس

یک کشور کاملا امن در دنیا که درآمد جوشکاری در این کشور به ۶۴ هزار فرنک و میانگین ساعتی ۳۰ فرانک می رسد و با توجه به مهارت و تجربه بالای شما حتی تا ۷۸ هزار فرانک در سال افزایش حقوق خواهید داشت.

تا سال ۲۰۲۵ پیش بینی می شود که درآمد جوشکار با افزایش ۸ درصدی همراه باشد و حتی به سالیانه ۶۹ هزار فرانک سوئیس برسد. در این کشور اروپایی بیشتر کسانی که به فرآیند جوشکاری آرگون ، جوش MIG یا جوش CO2 مهارت دارند در اولویت استخدام هستند.

درآمد جوشکاری در امریکا

آمریکا یکی دیگر از کشورهای خوب و عالی از لحاظ میزان درآمد و حقوق در دنیا برای جوشکاران است که میزان درآمد جوشکاری در این کشور به سالیانه ۴۸ هزار دلار و میانگین ساعت ۲۳ دلار می رسد و چنانچه مهارت بالایی داشته باشید با توجه به شغل شما تا ۵۹ هزار دلار نیر در سال حقوق خواهید داشت.

پیش بینی می شود که درآمد جوشکاران در آمریکا با رشد ۱۰ درصدی همراه باشد و به عدد ۵۳ هزار دلار در سال برسد.

بیشترین تقاضا برای استخدام جوشکار در آمریکا به ایالت های همچون میسوری ، ماریانای شمالی ،یوتا ،منطقه کلمبیا ،ماین و میشیگان می رسد که بیشتر کسانی را که به جوشکاری CO2 ،جوشکاری آرگون می دانند  در اولویت هستند.

 درآمد جوشکاری در استرالیا

قاره استرالیا سرزمین پهناور برای ورود مهاجران است که یکی از بهترین کشورها برای استخدام جوشکار و از لحاظ درآمد است که به میزان ۷۰ هزار دلار استرالیا در سال و ساعتی ۳۳ دلار استرالیا می رسد که حتی درآمد جوشکار تا ۸۵ هزار دلار استرالیا نیز افزایش خواهد یافت.

بیشترین تقاضای جوشکار و استخدام جوشکار در استرالیا به شهرهای ملبورن، لوگان، پرس می رسد و پیش بینی می شود که دستمز جوشکاران در این کشور تا سال ۲۰۲۶ با ۱۰ درصد افزایش همراه باشد.

درآمد جوشکاری در کانادا

با اینکه جوشکاری شغل سختی است و خطرات جوشکاری بالاست اما یک شغل پر درآمد است که به راحتی می توانید با داشتن مدرک بین المملی اقامت کشورهای مختلف جهان چون کانادا را بگیرید. در این کشور درآمد جوشکار سالیانه به ۵۵ هزار دلار کانادا و ساعتی ۲۶ دلار کانادا می رسد که تا ۶۷ هزار دلار کانادا در سال قابل افزایش است.

در کانادا دستمزد جوشکار پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۶ به  عدد ۶۱ هزار دلار کانادا برسد که با رشد ۱۲ درصد ی همراه است.

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

3 دیدگاه برای “درآمد جوشکاری در ۶ کشور دنیا

  1. علیرضا پرویزی گفته:

    سلام خسته نباشید
    من جوشکار میگ و مگ و برق هستم با مدرکهای فنی حرفه ای و برشکار گرم و پرسکار و کار باگیوتین و در کل درصنعت بزرگ فلزی ۱۹ سال هم سابقه دارم ایا برای مهاجرت نیاز به مدرک ایلتس میباشد یا نه و چقدر هزینه در برخواهد داشت متشکرم

  2. Mortazabasharat گفته:

    سلام دوستان وقت بخیر من جوشکارهستم باسابقه ۱۵ساله جوشکاری معمولی وسنگین و co2 باسابقه ۳ساله خواهان کار هستم ایران وخارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *