علت قفل شدن شیر اجاق گاز دوو و نحوه رفع آن | آی بک امداد

📖 زمان مطالعه : ۲ دقیقه ⏲️

? توسط ضیائی مطرح شده

با سلام، مشکلی که در اجاق گاز ما که برند دوو هست پیش اومده اینکه تمام شیرهای آن بغیر از فر و گریل یکدفعه قفل و نمیشه بچرخونیم و هرچی بررسی کردم هیچ مشکلی نداره از این رو ممنون میشم علت قفل شدن شیر اجاق گاز دوو رو و نحوه رفع این مشکل رو توضیح بدید.

A تعمیرکار آی بک امداد گفته:

درود کاربر گرامی، علت قفل شدن شیر اجاق گاز دوو به خراب شدن ولوم های اجاق برمی گردد که به دلیل آسیب دیدن این ولوم ها تنها با تعویض آنها مشکل شما برطرف خواهد شد از این رو باید با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید که برای تعمیر اجاق گاز در تهران کافیه شماره آی بک امداد را بگیرید.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *