تعمیر کولر گازی دایکین | نمایندگی تعمیرات کولر گازی دایکین در تهران

   

📖 زمان مطالعه : ۴ دقیقه ⏲️

کولر گازی جزو وسایل سرمایشی به شمار می آید که البته برخی از آنها قابلیت گرم کردن محیط را نیز دارند از این رو جزو وسایل پرطرفدار است که در عین حال احتمال خرابی قطعات آن و بروز انواع مشکلات چون روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، آب دادن کولر گازی، نشتی گاز مبرد، ایجاد سر و صدای زیاد و… را دارد که یکی از این برندها دایکین نام دارد که برای تعمیر کولر گازی دایکین در تهران می توانید شماره آی بک امداد را بگیرید تا تعمیرکار سریعا در محل و آدرس شما حاضر شود.

تعمیر کولر گازی دایکین در تهران با آی بک امداد

در صورت بروز هر گونه مشکلات در کولر گازی سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید که البته خیلی مهم است که تعمیر کولر توسط تعمیرکار و تکنسین حرفه ای انجام شود که با تشخیص درست باعث کاهش هزینه تعمیرات شود که در تهران کافیه شماره آی بک امداد را بگیرید تا سریعا در محل و آدرس شما حاضر شود.

💡حتما بخوانید: آموزش و نحوه ریست کردن کولر گازی

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

راهنمای عیب یابی و تعمیر کولر گازی دایکین توسط تعمیرکار آی بک امداد

با خرابی کولر گازی باید با تعمیرکار تماس بگیرید با این حال در ادامه متن این مقاله علت و نحوه رفع برخی از مشکلات رایج را خواهیم نوشت.

علت روشن نشدن کولر گازی دایکین

دلایل مختلفی باعث می شود که کولر گازی دایکین روشن نشود که در این بین خاموش بودن لامپ و چشمک زدن لامپ کولر جزو این موارد است که باید نسبت به بررسی و عیب یابی آنها تماس بگیرید.

البته در این بین دقت داشته باشید که ممکن است ریموت کنترل کولر خراب شده باشد که با تعویض باتری بتوانید کولر را روشن کنید.

علت روشن نشدن کولر گازی دایکین

تولید صدای غیرطبیعی توسط دستگاه

گرفتگی در فیلترهای کولر گازی مهمترین دلیل برای سر و صدای زیاد کولر می باشد که با وجود این گرفتگی باعث می شود به سیستم فشار زیادی بیاید و این سر و صدا ایجاد شود از این رو باید نسبت به رفع گرفتگی فیلترها آنها را تمیز کنید که البته در این بین انواع صدا کولر گازی از جمله سوت کشیدن، وزوز، زوزه کشیدن، تق تق و… وجود دارد که یکی از دلایل سر و صدا همین کثیفی فیلترها می باشد.

کاهش سرعت عملکرد کولر گازی دایکین

یکی از مشکلات جدی کولر زمانی است که پرتاب باد کم است که این به دلیل ایراد در فیلترها و گرفتگی آنها می باشد که با سرویس کولر گازی به صورت سالیانه مانع از بروز این مشکل می شود.

نشت مبرد کولر گازی

زمان جابجای کولر گازی باید با دقت و احتیاط این کار انجام شود در غیر این صورت با وارد آمدن هر گونه فشار و ضربه و… باعث نشت گاز مبرد می گردد که برای تشخیص درست نشتی و شارژ گاز کولر گازی دایکین باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

خاموش نشدن کولر گازی

اگر کولر گازی شما خاموش نمی شود و به صورت یکسره کار می کند به معنای خرابی دستگاه است که هر گونه ایراد در سیمکشی باعث بروز آن می گردد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود و از دست زدن به آن خودداری کنید.

💡حتما بخوانید: تعمیرات کولر گازی وستل در تهران

نشت آب از کولر گازی دایکین

زمانی  که از دستگاه کولر و اسپیلت دایکین آب چله می کند این آب دادن به معنای کثیفی و رسوب داخل مخزن تخلیه است که باید نسبت به رفع آن اقدام کنید و آنرا تمیز کنید.

نشت آب از کولر گازی دایکین

کاهش قدرت خنک‌کنندگی دستگاه

اینکه باد کولر کم است نشان از خرابی دستگاه است که یخ زدگی کویل ها، نشت گاز مبرد و… از جمله دلایل آن می باشد که باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا این مشکل را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *