علت نمایش ارور fa یخچال فریزر اسنوا | تعمیرات آی بک امداد

   

📖 زمان مطالعه : ۲ دقیقه ⏲️

? محسن پرسیده:

سلام و تشکر از سایت خوبتون، یخچال ما اسنوا ۸۱۰ است که زمان روشن بودن ارور fa میده، و با اینکه رله برد برق میده و به صورت کامل سالم است طوری که هیترو مستقیم به برق زدم و گرما داشت حالا نمیدونم مشکل از چیه. ممنون میشم راهنمایی کنید و بگید علت ارور fa یخچال فریزر اسنوا چیه؟

A آی بک امداد گفته:

درود کاربر گرامی، کد خطا و ارور fa در یخچال فریزر اسنوا به خاطر خرابی المنت دستگاه است که باید بررسی و اگر این قطعه مشکلی نداشته باشد به معنای خرابی برد یخچال است و باعث می شود که برد به المنت فرمان کار کردن را ندهد از این رو کد خطا نمایش داده می شود که برای تعمیر یخچال اسنوا در تهران می توانید با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

” آی بک امداد ”
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *