عیب یابی تلویزیون سامسونگ | تعمیرات آی بک امداد

عیب یابی تلویزیون سامسونگ
📖 زمان مطالعه : ۵ دقیقه ⏲️

تلویزیون این جعبه جادویی ساعت ها ما را سرگرم دیدن فیلم، سریال، مستند می کند به خصوص اینکه با پیشرفت تکنولوژی نسبت به تلویزیون های قدیمی شاهد هوشمند شدن نسل بعدی و قابلیت هایی از جمله اتصال گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر به گوشی هستیم و حتی می توانید به راحتی از طریق تلویزیون به اینترنت وصل شده و به سایت های متفاوت بروید و به صورت آنلاین فیلم ببینید. یکی از معروف ترین برندهای تلویزیون سامسونگ نام دارد که از سال ۱۹۳۸ در کره جنوبی شروع به فعالیت کرده است و البته به مانند هر برندی احتمال خرابی و بروز انواع مشکلات در آن وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به عیب یابی تلویزیون سامسونگ بپردازیم.

تعمیر تلویزیون در منزل توسط آی بک امداد

با اینکه با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید تلویزیون های صفحه تخت و با حجم خیلی باریک هستند و وزن خیلی سبک تری نسبت به تلویزیون قدیمی دارند اما با خرابی آن و بردن پیش تعمیرگاه کار خیلی سخت است. نه تنها باید با دقت مواظب باشید که به درستی آنرا داخل ماشین جای دهید همیشه دلهره و ترس این را دارید که نشکند و یا اینکه تعمیرکار قطعه ای از آنرا نبرد در صورتی که با تعمیر تلویزیون در محل و منزل خیالتان راحت است.

به راحتی برای صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه تعمیرات تلویزیون به راحتی می توانید شماره تلفن آی بک امداد را بگیرید و با تعمیرکار صبحت کنید و بعد از گفتن مشکل، استعلام و هزینه تعمیر تلویزیون با دادن آدرس در محل حاضر و همان جا تعمیر تلویزیون جلوی دیدگان شما انجام شود.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

مشکلات و ایرادات تلویزیون و زمان تعمیر آن

برای تلویزیون به مانند هر لوازم خانگی احتمال خرابی آن وجود دارد که همراه با روشن نشدن، سیاه شدن صفحه تلویزیون، خرابی کنترل، نمایش خطوط افقی روی صفحه نمایشگر، بهم ریختگی تصویر، پرش تصویر، قطع شدن صدا و تصویر و… می باشد که برای تعمیر تلویزیون در این مواقع باید سریعا اقدام کنید و آنرا پیش تعمیرکار حرفه ای ببرید تا مانع از آسیب جدی به سایر قطعات و افزایش هزینه تعمیر تلویزیون شود.

عیب یابی تلویزیون سامسونگ

یکی از برندهای معروف سامسونگ نام دارد که به مانند برندهای دیگر از جمله پلاسما، ال جی، ایکس ویژن، اسنوا، پاناسونیک، شارپ و… احتمال خرابی قطعات آن و بروز انواع مشکلات وجود دارد که قصد داریم در این مقاله عیب یابی این تلویزیون را بنویسیم.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

این مشکل در بین تلویزیون های LED سامسونگ سری ۵ مانند D5000 , D5500 , D5950 رایج است و دلیل اصلی آن به خاطر خراب شدن برد اصلی تلویزیون می باشد که با تشخیص دقیق تعمیرکار برای رفع این مشکل اقدامات زیر انجام می شود.

  • تعویض نرم افزار تلویزیون
  • تعویض آی سی
  • تعویض قطعات بخش حافظه
  • در صورت رفع نشدن مشکل با موارد بالا باید به صورت کامل برد اصلی تلویزیون عوض شود.

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ

یکی از قطعات مهم تلویزیون پاور برد می باشد که با خرابی آن تلویزیون نسبت به حالت عادی دیرتر روشن می شود و همین باعث می شود در صورت عدم تعمیر تلویزیون به بخش اصلی آن یعنی برد آسیب جدی وارد کند و دیگر تلویزیون روشن نشود.

از علائم این مورد زمانی است که بعد از چند دقیقه روشن ماندن تلویزیون شروع به چشمک زدن چراغ استند بای می کند و در ادامه روشن می شود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر

در تلویزیون‌های ال ای دی سری H سامسونگ مدل UA48H5590 یک مشکلی که رایج است ایجاد هاله سیاه روی تصویر است که در این مواقع با تعمیر بک لایت تلویزیون مشکل رفع خواهد شد. در واقع بک لایک قطعه ای در تلویزیون های ال ای دی می باشد که بعد از مدتی احتمال خرابی آن وجود دارد که علت اصلی خرابی بک لایت تلویزیون زیاد روشن بودن تلویزیون است.

تاریک و روشن شدن قسمت بالای تلویزیون و دوتایی شدن تصویر

در صورت نمایش خطوط افقی روی صفحه تلویزیون و بهم ریختگی رنگ ها مشکل در قسمت پنل یا همان صفحه نمایشگر است که باید تعمیر یا تعویض گردد.

قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

یکی دیگر از موارد و مشکلات تلویزیون زمانی است که تصویر قطع می شود که مربوط به قسمت برد تلویزیون است که برخی اوقات به خاطر وصل کردن تلویزیون به گیرنده دیجیتال و…. رخ می دهد.

روشن شن تلویزیون و قطع شدن چند ثانیه تصویر

در مورد این مشکل علت بخاطر خرابی برد بک لایت و LED های داخل پنل می باشد که باید سریعا نسبت به تعمیر آنها اقدام شود تا مانع از آسیب جدی به سایر قطعات تلویزیون و همچنین افزایش هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ گردد.

ماندن تلویزیون در حالت استند بای

در این مورد یک تعمیرکار باید مطمئن شود که پاور تلویزیون سالم است و در صورت سلامت این قطعه باید مین برد بررسی شود و در صورت خرابی آن تعمیر یا تعویض گردد.

تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

در صورتی که با روشن کردن تلویزیون صدا به گوش می رسد اما تصویر ندارد در این مورد بیشترین دلیل بخاطر خرابی بک لایت است که برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مورد کافیست با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر شود.

عیب یابی تخصصی تلویزیون با آی بک امداد

برای برندهای مختلف تلویزیون به مرور زمان احتمال خرابی و بروز انواع مشکلات وجود دارد که تعمیرکاران آی بک امداد در این زمینه فعالیت دارند و به تعمیر تلویزیون می پردازند و انواع خدمات زیر را انجام می دهند.

  • نصب و راه اندازی و تعمیر تلویزیون
  • تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • تعمیر تلویزیون پلاسما
  • تعمیر تلویزیون قدیمی و CRT سونی
  • تعمیرات تلویزیون شارپ
  • تعمیرات تلویزیون صنام
  • نصب و راه اندازی و تعمیر تلویزیون مدل هایسنس
  • عیب یابی و تعمیر تلویزیون اسنوا
  • تعمیر تلویزیون برند دوو

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

خب اگر نگران خرابی تلویزیون هستید باید به شما بگوییم که بسته به نوع خرابی و قطعه ای که خراب شده است باید توسط تعمیرکار بررسی شود و سپس هزینه تعمیر را به شما می دهد.

3 دیدگاه برای “عیب یابی تلویزیون سامسونگ | تعمیرات آی بک امداد

  1. طیبه رحیمی گفته:

    سلام وقتتون بخیر تلویزون سامسونگ ال سی دی دارم که روشنش میکنم بعد از چند دقیقه روشن میشه بعدشم همه چی قاطی داره خودبخود صداش بلند میشه شبکه های مختلف میاره میره رو تنظیمات بعد از چند دقیقه به حالت نرمال برمیگرده و میشه باهاش کار کرد.دلیلش چیه؟

  2. meti گفته:

    سلام .خسته نباشید حساب تلویزیون سامسونگ ما حذف شده نه کانال یابی میکنه نه وصل نت گوشی میشه تا شرایط ضوابط بپذیریم خواستم بدونم اگه ریست فکتوری کنم حساب کاربری هم باز میگرده تا ممکنه حتی زبان فارسی هم حذف بشه .ممنون میشم پاسخ بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *