پیشرفته ترین و بهترین دستگاه جوشکاری آرگون TIG مدل TIG 200 TX

📖 زمان مطالعه : ۴ دقیقه ⏲️

شغل جوشکاری بیشترین میزان درآمد را به همراه دارد که البته بسته به نوع و فرآیند جوشکاری دستمزد و حقوق جوشکار متفاوت است. البته با وجود درآمد بالا جوشکار این شغل سختی های خاص خود را دارد و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی امکان برق زدگی چشم در حین جوشکاری، افتادن در ارتفاع و حتی سوختگی و…. وجود دارد. یک جوشکار حرفه ای تنها زمانی می تواند بهترین کار را تحویل دهد که علاوه بر داشتن مهارت و تخصص لازم بهترین وسایل و تجهیزات جوشکاری در اختیار داشته باشد. دستگاه جوشکاری از مهمترین وسایل این شغل و حرفه است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اینورتری شاهد دستگاه جوش اینورتری در بازار هستیم که نسبت به دستگاههای جوش سنتی نه تنها وزن کمتری دارند بلکه داغ نمی کنند و در مصرف برق صرفه جویی می شود. اگر به دنبال خرید پیشرفته ترین و بهترین دستگاه جوشکاری آرگون در بازار هستیم ما مدل TIG 200 TX برند اورین الکتریک را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه جوشکاری اینورتری چیست؟

برخلاف گذشته که وزن دستگاه جوشکاری بالا بود و برای حمل آن باید چند نفر دست به کار می شدند و آنرا با کامیون جابجا می کردند امروزه دستگاههای جوشکاری اینورتری باعث شده است که حمل و نقل آن راحت شود. علاوه بر وزن سبک دستگاه جوش اینورتر بیشترین توان تولید را به همراه دارد و در مصرف برق صرفه جویی می شد.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

مشکل اصلی دستگاه جوش سنتی این بود که خروجی دستگاه باید حداقل ۲۲۰ ولت داشته باشد در صورتی که به راحتی دستگاه جوش اینورتری با برق خانگی یعنی ۱۱۰ ولت نیز کار می کند. شاید بیشترین مشکل دستگاه های جوش قدیمی و سنتی این بود که تنها ۴۰ درصد از توان تولید آن مصرف می شد و مابقی به گرم شدن دستگاه منجر می شد در صورتی که حداقل دستگاه جوش اینورتری ۹۰ درصد توان تولید می کند که این باعث می شود دستگاه خیلی داغ نشود و حتی با قرار دادن فن باعث خنک شدن دستگاه شود.

مزایا استفاده از دستگاه جوش اینورتر

  • سبک، جمع و جور و کوچکتر: قابلیت جابجایی به هر جایی را دارید.
  • کنترل بزرگتر و انعطاف پذیر: قابلیت کنترل اندازه جریان دستگاه وجود دارد.
  • بهره وری بهبود یافته: شما می توانید بیشترین بازدهی از این دستگاه داشته باشید.
  • پایداری در ولتاژ جریان و خروجی: با توجه به اینکه برای تامین برق دستگاه جوشکاری سنتی نیاز به ژنراتور بود از این رو نوسانات ژنراتور باعث بی کیفیت تر شدن جوش می شد در صورتی که در دستگاه جوش اینورتری این اتفاق نمی افتد.
  • ویژگی خنک کننده عالی: داخل این دستگاه های جوشکاری اینورتری یک فن خنک کننده وجود دارد که عملا نمیگذارد قطعات آن داغ شود.
  • بازده انرژی بیشتر: بیشترین زمان و مصرف انرژی با دستگاه های سنتی جوشکاری انجام می شد در صورتی که با دستگاه اینورتری عملا زمان کمتری نیاز است و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

پیشرفته ترین و بهترین دستگاه جوشکاری آرگون  مدل TIG 200 TX

یکی از روش های جوشکاری فلزات به نام جوشکاری تیگ و آرگون است که در آن الکترود مصرف نمی شود بلکه با زاویه دقیق تورچ و الکترود گرما به محل اتصال فلزات می رسد و باعث جوش خوردن آنها می شود. شما برای انجام جوشکاری تیگ و الکترود می توانید از دستگاه جوشکاری مدل TIG 200 TX استفاده کنید که قابلیت جوشکاری انواع فلزات (بغیر از آلومینیوم) با آنرا دارید. از جمله ویژگی های برجسته این مدل دستگاه جوش پایداری و کنترل قوس و همچنین استفاده از آن در انواع صنایع نیروگاهها، صنایع نظامی و صنایع غذایی است که به صورت حرفه ای می توانید به جوشکاری فلزات بپردازید.

ویژگی های دستگاه جوش TIG 200 TX

  • پایداری بالا دستگاه و همچنین کنترل خوب قوس
  • به سیستم HF مجهز است.
  • قابلیت جوشکاری تیگ و الکترود
  • قابلیت تنظیم پیش گاز و پس گاز در این دستگاه
  • به منظور تنظیم جریان و زمان پالس دارای پالسر است.
  • قابلیت جوشکاری انواع فلزات بغیر از آلومینیوم
  • به صورت حرفه ای قابلیت جوشکاری در صنایع نظامی، نیروگاهها و صنایع غذایی را دارد.

مزایای خرید دستگاه جوش TIG 200 TX از اورین الکتریک

در بازار سه مدل دستگاه جوش وارداتی، مونتاژ شده خارجی و تولید و برند ایرانی وجود دارد که برند اورین الکتریک یک برند ایرانی است که کاملا تمام قطعات آن در کشور تولید می شود از این رو در صورت خرابی دستگاه جوش با مشکل کمبود قطعه مواجه نمی شوید و با توجه به اینکه به صورت مستقیم از کارخانه اورین الکتریک خرید می کنید هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

برای برآورد قیمت و خرید پیشرفته ترین و بهترین دستگاه جوشکاری آرگون مدل TIG 200 TX کافیست بر روی شماره تلفن های ۰۹۱۲۱۵۷۴۷۷۱ و ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ کلیک کنید یا از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۳۷۶۶۸۳۲ تماس بگیرید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *