قیمت جوشکاری سیار و برآورد جوشکاری در سال ۱۴۰۰

📖 زمان مطالعه : ۳ دقیقه ⏲️

جوشکاری یکی از مشاغل فنی است که در صنعت ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است و از گذشته تا  امروز وجود دارد. ساخت انواع اسکلت فلزی ساختمان، ساخت کشتی و تعمیر آنها، جوشکاری خودرو و… تنها بخشی از فعالیت های مربوط به شغل جوشکاری است. قطعا درآمد جوشکار بسته به میزان مهارت و توانایی آن، سابقه کاری و نوع جوشکاری متفاوت است اما اگر می خواهید بدانید که قیمت جوشکاری سیار چقدر است باید به شما بگوییم که بسته به میزان کار، روش جوشکاری،  کیفیت کار جوشکار قیمت متفاوت است اما برای آنها نرخ جوشکاری تعیین شده است که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

جوشکاری سیار و شبانه روزی کسب و کاری برای افزایش درآمد جوشکاری

یکی از راه و روش های افزایش درآمد جوشکاری، جوشکاری سیار است چون شما نیاز به کارگاه یا دکان و تجهیزات و وسایل سنگین و گران قیمت ندارید و به راحتی بدون پرداخت مالیات می توانید آنرا بعنوان شغل دوم در نظر بگیرید.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

قیمت جوشکاری سیار

جوشکاری فرآیندی برای جوش زدن و اتصال انواع فلزات است که بسته به نوع و جنس فلز از روش های مختلف چون جوشکاری قوس الکتریکی، آرگون و.. استفاده می شود از این رو هزینه هر کدام از آنها متفاوت است. به عنوان مثال جوش زدن دو قطعه فلز راحت تر از جوشکاری طلا است از این رو هزینه و قیمت آن پایین تر است. اگر برای یک سری خرده کاری های منزل به دنبال جوشکار سیار هستید و می خواهید هزینه و قیمت آنرا بدانید باید به شما بگوییم که به صورت میانگین ۲۵۰ هزار تومان است.

  • بیشترین قیمت: ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان
  • میانگین قیمت : ۲۵۰.۰۰۰ تومان
  • کمترین قیمت: ۹۰.۰۰۰ تومان

بغیر از موارد بالا قیمت و میزان هزینه جوشکاری سیار برای ساختن قطعات و فلزات زیر شامل موارد زیر است. تمام قیمت های زیر به تومان برای هر کیلوگرم فلز است.

  • ساخت حفاظ درب و پنجره: ۵هزار تا ۷ هزار تومان
  • نرده و حفاظ برای بالکن، پشت بام و راه پله : ۵ هزار تومان تا ۹ هزار تومان
  • انواع درب و پنجره ساده و طرح دار با زوار: ۷ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان
  • تعمیر درب و پنجره: ۸۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان
  • تعمیر لولا : ۶۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان
  • جوشکاری زیر یکساعت: ۹۰ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان

تمام قیمت های بالا براسال نرخ اتحادیه جوشکاری در سال ۱۴۰۰ است و بسته به نوع فلز و روش جوشکاری قطعات قیمت ها متغییر است.

عوامل موثر بر نرخ جوشکاری

قیمت جوشکاری به دو صورت کیلویی و پروژه ای در نظر گرفته می شود که تمام خرده کاری ها که برای جوشکاری سیار مناسب است براساس وزن فلز در نظر گرفته می شود که بسته به ساخت قطعات در جدول بالا قیمت ها متفاوت است. البته برای محاسبه دستمزد و اجرت جوشکار یک سری عوامل تعیین کننده است که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

۱-نوع جوشکاری

روش های مختلفی برای جوش زدن فلزات وجود دارد که هر کدام از آنها سختی های خود را به همراه دارند و برای افزایش کیفیت کار باید جوشکار به صورت تخصصی آنرا یاد گرفته باشد. بعنوان مثال درآمد جوشکاری زیر آب با جوشکاری قوس الکتریکی متفاوت است و می توان گفت که هزینه جوشکاری کشتی خیلی بالاتر از جوشکاری درب و پنجره است چون سختیهای خاص خود را به همراه دارد.

  • جوشکاری توسط گاز اکسیژن
  • جوشکاری مقاومتی:
  • جوشکاری قوس الکتریکی (معمولی)
  • جوشکاری در حالت جامد

۲-متریال مورد استفاده در تعیین نرخ آهنگری سیار

مهمترین عامل بر قیمت جوشکاری به خصوص جوشکاری سیار نوع و جنس فلز است که تعیین کننده است. در واقع جنس فلز تعیین می کند که از چه نوع گاز یا الکترودی استفاده شود و همین باعث می شود در تعیین نرخ دستمزد و قیمت جوشکاری تاثیر گذار باشد.

۳-وزن قطعاتی که جوش زده می شود

هر چقدر وزن قطعات فلزی بیشتر باشد قطعا قیمت جوشکاری و آهنگری بیشتر است چون زمان زیادی برای جوش زدن آنها لازم است و در عین حال در حمل آنها نیاز به نیروی بیشتری است و همین باعث می شود که یک جوشکار قبل از جوش زدن وزن قطعا و مقدارشان را بپرسد.

۴-کیفیت کار جوشکار

علاوه بر موارد بالا قطعا کیفیت کار یک جوشکار هم در قیمت و میزان دستمزد و اجرت جوشکار تاثیر گذار است. یک جوشکار ماهر و با سابقه کاری بالا پول و اجرت بیشتری نسبت به جوشکار تازه کار می گیرد چون کیفیت کار آن بالاتر است.

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

1 دیدگاه برای “قیمت جوشکاری سیار و برآورد جوشکاری در سال ۱۴۰۰

  1. محمد گفته:

    قیمت گذاری بسیار بد و ناقص می باشد.قیمت برای هر ساعت کار سیار خارج از ساعت کار خارج از محدوده شهر با برق خانگی و ژنراتور.نرخ برشکاری با هوا یا جوش قیمت کار روزانه مشخص نشده خیلی جاها به دلیل گران بودن از متریال دست دوم استفاده میشود اینا روی اجرت تاثیر داره درکل نرخ شده خودتو وجدانت قبل از کار حتما مشخص کنید بازم خیلی ها بهشون برمیخوره موندیم چه کنیم تو این اوضاع مزخرف کشور هرروز از پس اندازمون میدزدن ارزشش میاد پایین کم هست کمترش میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *