خاموش شدن دستگاه جوش در حین کار

📖 زمان مطالعه : ۲ دقیقه ⏲️

انواع دستگاه جوشکاری با توجه به روش و فرآیند جوشکاری در بازار وجود دارد که بهترین کار این است که از کارخانه ها و فروشندگان معتبر خرید کنید که خدمات پس از فروش داشته باشند چونکه احتمال خرابی دستگاه حتی در حین کار وجود دارد. قطعا خدمات پس از فروش یکی از مهمترین فاکتورهای خرید دستگاه جوشکاری است به خصوص اینکه این دستگاه مصرفی است و ممکن است به دلایل مختلف خراب شود و در صورتی که نتوانید آنرا تعمیر کنید هزینه گزافی را ضرر کنید. تا حالا برای شما پیش آمده است که با خاموش شدن دستگاه جوش در حین کار مواجه شوید دلایل اصلی این نوع خرابی دستگاه به  خاطر افزایش مقاومت بار خروجی منبع تغذیه و حتی اشکال در سیستم راه اندازه دستگاه است.

دستگاه جوشکاری وسیله مهم در شغل جوشکاری

برای جوش دادن فلزات آهنی، غیر فلزی نیاز به انواع وسایل جوشکاری چون الکترود دستی، سیم جوش و دستگاه جوش است که البته بغیر از اینها برای افزایش ایمنی جوشکار باید حتما از ماسک، عینک، دستکش و لباس جوشکاری استفاده شود. مهمترین وسیله که قیمت بالاتری نسبت به تمام وسایل جوشکاری دارد دستگاه جوش است که انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد و شما با توجه به نوع روش و فرآیند جوشکاری باید بهترین دستگاه جوش را بخرید.

شرکت اورین الکتریک ، تولید کننده انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر ، تکفاز و سه فاز اینورتری ، دستگاه جوشکاری CO2 ، و دستگاه جوش آرگون و برش پلاسما ، آماده ارائه و فروش محصولات تولیدی و همچنین خدمات درخواستی به مشتریان محترم ، می باشد . به منظور تماس با کارشناسان و ارائه راهنمایی و مشاوره ، با شماره ☎️   ۰۹۱۲۱۲۶۰۱۴۲ و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اورین الکتریک

 

دلایل اصلی خاموش شدن دستگاه جوش در زمان کار

اگر به صورت ناگهانی در زمان جوشکاری دستگاه جوش خاموش شدن این نوع خرابی به خاطر بروز مشکلات زیر است.

  • افزایش مقاومت بار خروجی منبع تغذیه بایاسینگ
  • در سیستم راه اندازی ابتدایی دستگاه جوشکاری اشکالاتی پیش آمده است.

تأثیرات افزایش مقاومت بار خروجی بر روی سیستم تغذیه بایاسینگ

برای اینکه استارت اولیه روشن شدن دستگاه جوش بخورد باید تغذیه راه انداز یا کاهنده ولتاژ بایاس به خوبی کار کند که به خاطر فشار روی تغذیه بایاس و همچنین عدم مغایرت دستگاه جوشکاری با میزان آمپر درخواستی مصرف کننده های به صورت ناگهانی دستگاه جوش در حین کار خاموش وشد.

دقت داشته باشید که آمپر درخواستی شما باید با توان دستگاه جوش همخوانی داشته باشد در غیر این صورت به دستگاه فشار زیادی وارد می شود که ممکن است در حین کار خاموش شود.

تاثیرات به وجود آمدن مشکل در سیستم راه انداز ابتدایی دستگاه جوش

یکی دیگر از دلایل بروز خرابی در دستگاه جوش اشکال در برد تغذیه است که همین باعث می شود بعد از دقایقی دستگاه خاموش شود.

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *