نمایندگی تعمیرات و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران | آی بک امداد

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران
📖 زمان مطالعه : ۴ دقیقه ⏲️

فیلیپس یکی از بهترین برند و مارک جاروبرقی می باشد که می توانید در بازار یا سایت های فروش آنرا خریداری کنید اما توجه داشته باشید که حتی خرید بهترین برند جاروبرقی نیز تضمینی در عدم خرابی قطعات آن و بروز انواع مشکلات چون روشن نشدن جاروبرقی، جرقه زدن موتور، سر و صدای زیاد، کم شدن مکش جاروبرقی، داغ کردن یا بوی سوختگی موتور و… ندارد از این رو باید نسبت به تعمیر جاروبرقی اقدام کنید که به منظور تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران می توانید با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا سریعا تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر و نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران با آی بک امداد

یکی از وسایل خانگی مهم جاروبرقی است که با خرید آن می توانید به راحتی فرش، موکت و کف ساختمان را تمیز کنید اما دقت داشته باشید که این وسیله برقی نیز ممکن است که خراب شود و با خرابی قطعات جاروبرقی باعث خاموش شدن ناگهانی، جرقه زدن موتور، سر و صدای زیاد و… شود که باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا با این کار باعث کاهش هزینه تعمیرات جاروبرقی شود اما برای اینکار اگر تهران هستید می توانید با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا از خدمات زیر بهره مند شوید.

  • تعمیر جاروبرقی در منزل
  • تعویض یا تعمیر قطعات جاروبرقی
  • دسترسی سریع به تعمیرکار
  • کاهش هزینه تعمیرات

💡حتما بخوانید: قیمت و هزینه تعمیر جاروبرقی

” آی بک امداد ”
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

آموزش تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی فیلیپس

یکی از برندهای خوب جاروبرقی در بازار برند فیلیپس می باشد که البته با توجه به افزایش خرید این برند اما در صورت خرابی باید به راحتی با تعمیرکار دسترسی داشته باشید اما فراموش نکنید که در این بین برخی از خرابی های جاروبرقی به خاطر عدم استفاده درست از آن است که در ادامه متن این مقاله علت و نحوه تعمیر و رفع انواع مشکلات و خرابی های جاروبرقی را خواهیم نوشت که اگر مشکل فنی باشد برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

علت داغ کردن جاروبرقی فیلیپس و تعمیر آن

گرم شدن شدن جاروبرقی یکی از مشکلات جدی آن است که به خاطر پر شدن کیسه آن از گرد و غبار این اتفاق رخ می دهد که باید سریعا نسبت به تعویض کیسه اقدام کنید و یا اینکه ممکن است به خاطر کثیفی فیلتر جاروبرقی موتور داغ کند بنابراین این باید سریعا نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

علت از کار افتادن جاروبرقی فیلیپس

وقتی که کیسه جاروبرقی بیش از حد پر باشد باعث گرم شدن زیاد دستگاه می شود که این در ادامه منجر به متوقف شدن موتور می گردد و از آن طرف نیز کثیفی یا فرسودگی فیلتر دلیلی برای از کار افتادن جاروبرقی است که باید آنها را عوض کنید و بغیر از این دو باید مطمئن شوید که داخل لوله جاروبرقی هیچ گونه جسم خارجی وجود ندارد و سیم برق آنرا نیز امتحان کنید.

علت بوی بد جاروبرقی فیلیپس

وارد شدن مواد غذایی یا موی حیوانات به داخل کیسه دلیل اصلی بوی بد است که باید سریعا نسبت به تعویض یا خالی کردن کیسه اقدام کنید و اگر بوی بد و سوختگی رفع نشد باید فیلترهای جاروبرقی را تمیز کنید که می توانید از مخلوط جوش شیرین و آب برای اینکار استفاده کنید و یا اینکه نسبت به تعویض فیلتر جاروبرقی اقدام کنید.

علت بوی بد سوختگی از جاروبرقی فیلیپس

اتصالی کردن سیم جاروبرقی دلیل اصلی بوی بد و سوختگی از جاروبرقی است و در ادامه ممکن است موتور جاروبرقی خراب باشد که باید توسط تعمیرکار تعمیر یا تعویض شود که برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

💡حتما بخوانید: علت بوی بد و بوی سوختگی جاروبرقی و نحوه تعمیر آن

علت جمع نشدن سیم  جمع کن جاروبرقی فیلیپس

یکی از قطعات اصلی جاروبرقی سیم جمع کن است که اگر جمع نشود و خراب باشد که ممکن است با کشیدن یک الی دو متر سیم مشکل رفع شود و یا اینکه به خاطر خرابی مخزن یا قرقره باشد که باید رفع گردد.

علت جرقه زدن جاروبرقی فیلیپس و رفع آن

خرابی کلکتور، زغال و فرسودگی بلبرینگ موتور جاروبرقی دلایل مهمی برای جرقه زدن جاروبرقی هستند که باید رفع گردد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی بک امداد

در سایت آی بک امداد تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی وجود دارد که در صورت خرابی جاروبرقی فیلیپس می توانید با شماره آن تماس بگیرید تا از خدمات زیر بهره مند شوید.

  • تعویض قطعات جاروبرقی فیلیپس
  • سرویس جاروبرقی فیلیپس
  • تعویض موتور، بلبرینگ، بالشتک، ذغال، پروانه و کلکتور جاروبرقی فیلیپس
  • شستشو و بادگیری جاروبرقی فیلیپس
  • تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس
  • تعویض سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس
  • تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی فیلیپس
  • کلیه خدمات جاروبرقی فیلیپس

نکات مهم درباره نگهداری توسط تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس

  • از جاروبرقی در مصارف صنعتی استفاده نشود.
  • خالی کردن کیسه جاروبرقی را فراموش نکنید.
  • حتما لباس های ریز، جوراب را قبل از جارو کشیدن بردارید.
  • به هیچ وجه سیم را نکشید.
  • برای جابجایی جاروبرقی از کشیدن سیم خودداری و حتما جاروبرقی با دست حرکت دهید.
  • تمیز کردن دوره ای برس، لوله و خرطومی فراموش نشود.

هزینه تعمیرات جارو‌برقی فیلیپس

یکی از نگرانی های شما در زمان خرابی جاروبرقی هزینه تعمیر آن است که باید دقت داشته باشید که هزینه تعمیر به نوع مشکل، قطعه خراب شده، تعمیر یا تعویض قطعات بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *