تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تهران و منزل شما | آی بک امداد

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تهران

   

📖 زمان مطالعه : ۵ دقیقه ⏲️

تقریبا زندگی امروزه ما انسان ها بدون وجود لباسشویی مختل می شود به خصوص اینکه علاوه بر عدم نیاز به شستن لباس ها با دست با سرعت بالا کار شستشو انجام می شود و در هر زمانی می توانید لباسشویی را روشن و لباس ها داخل آن بگذارید. شستشوی راحت با لباسشویی باعث ساخت لباسشویی با برندهای ایرانی و خارجی شد که یکی از بهترین برندها و مارک لباسشویی در ایران برند اسنوا Snowa است که نه تنها کمترین مصرف انرژی دارد بلکه با تجهیز به حباب ساز باعث بهتر شستن لباس ها می شود اما این دلیل نمی شود که هیچ وقت لباسشویی اسنوا خراب نشود بنابراین در زمان خرابی قطعات و بروز مشکلاتی اعم از سر و صدای زیاد، نشتی آب، نچرخیدن دیگ و… برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با آی بک امداد تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی اسنوا در منزل و محل شما با آی بک امداد

اینکه با خرید بهترین برند و مارک خیالتان از خراب نشدن لباسشویی راحت شود این یک دیدگاه اشتباه است و حتی بهترین مارک های لباسشویی به مرور زمان با خرابی قطعات مواجه می شوند که البته این طبیعی است و برخی اوقات به خاطر رعایت نکردن یک سری از موارد از سمت ما از جمله گذاشتن زیاد لباس داخل لباسشویی و سرویس نکردن لباسشویی باعث بروز مشکلات می شود.

چنانچه به هر دلیلی لباسشویی شما دچار مشکل شده است و با مشکلاتی چون نشتی آب، نچرخیدن دیگ، عدم تخلیه آب، آبگیری نکردن ، باقی ماندن کف روی لباس ها و… مواجه هستید برای تعمیر لباسشویی اسنوا در منزل اگر در تهران هستید کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در آی بک امداد

  • دسترسی سریع به تعمیرکار در هر جایی از تهران که هستید.
  • تعمیر لباسشویی در منزل شما.
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • بکاربردن و استفاده از قطعات اورجینال و فابریک
  • عدم نیاز به حمل لباسشویی و بردن پیش تعمیرکار

💡 حتما بخوانید: تعمیر لباسشویی ارج

آموزش تعمیرات لباسشویی اسنوا

برخی از مشکلات و ایرادات لباسشویی به راحتی قابل حل است و شما می توانید با خواندن مقالات داخل سایت آی بک امداد نسبت به رفع مشکل اقدام کنید که همین باعث کاهش هزینه تعمیر لباسشویی می شود اما با خرابی قطعاتی از جمله بلبرینگ، کمک فنر، تسمه، میکروسوئیچ، تایمر و حتی برق داشتن لباسشویی و … باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا در محل و منزل شما حاضر و نسبت به رفع آنها اقدام کند و البته در صورت مواجه با کد خطا و ارورهای لباسشویی اسنوا کافیه که مقاله آنرا در سایت بخوانید تا خطا را رفع کنید و اگر خطا به خاطر خرابی قطعات روی نمایشگر نشان داده شده است باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیرات و عیب یابی لباسشویی اسنوا توسط تعمیرکار آی بک امداد

با وجود طراحی خوب لباسشویی اسنوا و کاهش مصرف انرژی، داشتن حباب ساز برای بالا بردن قدرت شویندگی و… اما لباسشویی اسنوا نیز مانند هر برندی ممکن است خراب شود و دچار مشکلات و ایراداتی شود که در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم.

توجه داشته باشید که زمانی قادر به تعمیر لباسشویی اسنوا خواهید بود که دانش کافی در این زمینه داشته باشید در غیر اینصورت باید کار را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید که برای تعمیر لباسشویی اسنوا در تهران کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.

  • نشستن لباس های دارای کرک و پرز توسط لباسشویی اسنوا
  • وجود سر و صدای بلند از لباسشویی اسنوا
  • علت بوی بد لباسشویی
  • باقی ماندن کافی روی لباس ها
  • نشتی آب از دستگاه لباسشویی اسنوا
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا

چرا لباسشویی اسنوا لباس های کرک و پرز دار را نمی شوید و نحوه تعمیر آن

بروز این مشکل به خاطر وجود حجم زیاد لباس داخل لباسشویی است که باید آنرا کم کنید و به اندازه استاندارد داخل دیگ بگذارید و فر اموش نکنید که لباس های پرزدا و مواردی چون ملافه، اسباب بازی و… را به صورت جدا داخل دیگ بگذارید تا شسته شود.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا و نحوه تعمیر آن

نچرخیدن دیگ می تواند به خاطر عدم قرار گیرید ماشین روی سطح صاف  و تراز نبودن لباسشویی باشد و یا اینکه سیستم تخلیه دستگاه مسدود شده باشد که باید نسبت به رفع مشکل با تعمیرکار تماس بگیرید.

علت صدای بلند لباسشویی اسنوا

خرابی یا فرسودگی یاتاق های لباسشویی باعث صدای جیر جیر می شود که البته قطعات دیگر از جمله تسمه یا قرقره موتور و حتی قرار گرفتن لباسشویی روی سطح ناصاف و تراز نبودن علتی بر سر و صدای زیاد لباسشویی است که باید رفع گردد و البته صدا می تواند به خاطر وجود لباس های زیاد داخل دیگ و یا وجود سکه و سنجاق و اشیاء فلزی باشد که قبل از گذاشتن داخل لباسشویی جیب ها را خالی نکرده اید.

علت بوی بد لباسشویی اسنوا چیست؟

داخل لباسشویی محیطی مرطوبت و مناسب برای رشد میکروب و قارچ است از این رو بعد از اتمام فرایند شستشو باید نسبت به خشک کردن محفظه داخلی لباسشویی و لاستیک دور درب اقدام کنید.

علت باقی ماندن کف اضافه بر روی لباس ها داخل لباسشویی

بکارگیری هر گونه مواد شوینده نامرغوب و بی کیفیت یکی از دلایل بروز این مشکل است که باید رفع گردد.

علت عدم تخلیه آب لباسشویی

یکی از مراحل فرآیند شستشو تخلیه آب لباسشویی است که اگر این کار انجام نشود باید شلنگ تخلیه را چک کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه جسم و شی داخل آن نیست و اینکه از ریختن میزان زیاد مواد شوینده داخل جا پودری خودداری کنید چون از دلایل عدم تخلیه آب است.

بررسی مشکل نشتی آب و نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

در این مورد بعد از خاموش کردن لباسشویی و کشیدن برق باید به سرغ محل اتصالات شلنگ ورودی آب بروید و اگر پوسیدگی یا پارگی دارد آنرا رفع کنید در غیر اینصورت برای رفع مشکل باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

نکات مهم از زبان تعمیرکار برای سرویس و نگهداری بهتر لباسشویی اسنوا

  • از گذاشتن لباس های زیاد داخل دیگ خودداری کنید.
  • زمان کاهش فشار آب و وارد نشدن آب داخل آن باید شیر ورودی بررسی شود.
  • با روغن زیتون یا چرخ خیاطی می توانید اتصالات را روغن کاری کنید.
  • جرم گیری لباسشویی با مواد شوینده مناسب و اورجینال فراموش نشود.
  • به هیچ وجه داخل جاپودری، پودر دستی نریزید.
  • به اندازه کافی داخل جاپودری پودر لباسشویی بریزید.
  • مطمئن شوید که فیلتر خروجی آب مسدود نیست.
  • تعمیر لباسشویی اسنوا را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید.
  • سرویس لباسشویی اسنوا باید هر چند وقت یکبار انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *